Din mening teller…

Kundetilfredshet er viktig for NTI – derfor betyr din tilbakemelding mye for oss!

I NTI jobber vi kontinuerlig med å forbedre vår evne til å levere både enkle og mer komplekse løsninger til våre kunder. Avvik blir håndtert i vårt interne kvalitetssystem, som sørger for hurtigere læring og forbedring.

NTI er sertifisert Autodesk Platinum Partner, den høyeste partnerstatusen hos Autodesk, dette medfører at NTI løpende blir evaluert via en uavhengig kundeundersøkelse (CSAT) som Autodesk sender ut til tilfeldig utvalgte kunder.

Det store spørsmålet
Hovedformålet med undersøkelsen er at Autodesk får svar på spørsmålet: “Hvor sannsynlig er det at du vil anbefale din Autodesk-forhandler (NTI CADcenter) til venner og kollegaer som leverandør av Autodesk produkter og tjenester?”

Som svar på dette spørsmålet er det mulig å angi en karakter fra 0 til 10, i henhold til illustrasjonen under:

CSATautodesk

Det er dessuten mulig å knytte en kommentar til karakteren. Som det fremgår av illustrasjonen over er skalaen bygget slik at kun karakterene 9 og 10 teller positivt.
Karakterene 7 og 8 er nøytrale, og en karakter på 6 eller mindre er direkte negativ.

Vil du hjelpe oss
NTI CADcenter blir vurdert av Autodesk på bakgrunn av de innkomne svarene, så vi trenger din hjelp. Skalaen er veldig amerikansk, og kun karakterene 9 og 10 teller som positivt.
Jo høyere score vi får hos Autodesk, jo bedre vilkår får vi, og jo bedre service kan vi gi deg.

Din mening teller
De kommentarer kundene gir Autodesk blir sendt tilbake gjennom systemet og ender hos den ansvarlige selger. Vi benytter opplysningene til å optimere servicen, informere medarbeidere om hva de gjør bra, og hva de kan forbedre.

Det er dermed viktig for oss at alle kundene våre deltar i kundeundersøkelsen. Vi setter stor pris på kundenes tilbakemeldinger. Det inspirerer oss til å finne nye og bedre måter å betjene kundene våre på og yte enda bedre service.

Vår målsetning
NTI CADcenters målsetning er å kunne levere løsninger og ytelser som dekker hele kundens behov for CAD – fra software og undervisning til vedlikehold, support og rådgivning.
NTI CADcenter ønsker å være en serviceorientert og fleksibel samarbeidspartner. Våre viktigste oppgaver er å levere fremragende service og sikre at løsningene passer til kundens individuelle behov. På den måten bidrar vi til å fremme kundens effektivitet og markedsposisjon.

– Det kan vi kun få til dersom du hjelper oss.

Det går ikke alltid som forventet
Hvis servicenivået du har opplevd hos NTI ikke har svart til forventningene dine, vil vi svært gjerne høre fra deg.
Kontakt direktør salg og konsulent Eivind Lundberg og ta en prat om hva vi kan gjøre for å løse situasjonen.
Send Eivind en e-post på eil@nticad.no eller kontakt ham på telefon +47 992 48 764.